Ho(t) Ho(t) Ho(t) Merry Christmas - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Mary Mulder - WaarBenJij.nu Ho(t) Ho(t) Ho(t) Merry Christmas - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Mary Mulder - WaarBenJij.nu

Ho(t) Ho(t) Ho(t) Merry Christmas

Door: Mary

Blijf op de hoogte en volg Mary

23 December 2009 | Nederland, Amsterdam

Vanaf deze kant van de wereld wil ik al mijn familie, vrienden en alle andere mensen die mijn verhalen lezen een fijne kerst wensen en een mooie jaarwisseling!

  • 23 December 2009 - 14:51

    Tanja, Mam:

    Heeey
    Die is echt super leuk!
    Zie je over een paar dagjes!!! Liefs

  • 23 December 2009 - 16:49

    Mieke:

    Heey,

    Jij ook fijne feestdagen en een heel goed uiteinde!

    Groetjes Mieke

  • 23 December 2009 - 17:14

    Peter:

    Ja Mary zoals je merkt hebben we hier op Curacao geen witte kerst, of het moet uit een spuitbus komen.

    We hebben wel kerstbomen, en verlichting en natuurlijk de gezelligheid met het eten, dansen en feestvieren.
    De traditionele kerst of nieuwjaarsduik in zee is hier heel gewoon het zeewater is immers lekker warm. Lach ze maar uit daar in Nederland met meer dan 30 graden verschil.

    Groetjes neppa peter

  • 23 December 2009 - 17:32

    Ragnhilde:

    hoi Mary !!

    leuke foto en geniet van je kerstdagen he, ik zit in Panama hoog in de bergen dus heb helas geen witte kerst.

    geniet ervan en een gezond 2010 gewenst... met curacao-se feestjes !!

    groeten Ragnhilde

  • 28 December 2009 - 17:20

    Goanne:

    Heey Mary,

    Van alles hetzelfde natuurlijk. Al ik de kerst al wel weer voorbij. Dan hoop ik dat je het erg naar de zin hebt gehad, en wens ik je alvast een heel goed uiteinde met heel veel oliebollen, vuurwerk en sneeuw. Al zal dat laatste zeker niet gaan lukken hahaha.
    O ja kijk uit voor je vingers hè. Je moet wel als je terug komt over 44 dagen weer sax kunnen spelen. hahaha.

    Geniet er natuurlijk ook van als je zus er straks is dat gaat zeker gezellig worden. Helaas heb ik het te druk om er zo even tussen uit te gaan om je te bezoeken. Heb er zeker nog naar gekeken, maar dat is niet meer de moeite voor de tijd die ik heb dan kan ik maar 4 dagen of zo.

    Zo dat is weer een ouderwets lang verhaal van mij. Dus is het nu wel weer tijd om een einde aan te dit berichtje te maken.

    Groetjes Goanne.

    P.s. groeten aan peter al weet ik niet of hij weet wie ik ben laat het dan maar zitten hahaha.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Mary

Hay allemaal, Mijn avontuur begint op 14 augustus, dan ga ik voor 6 maanden naar Curacao. Ik ga daar stage lopen bij aannemersbedrijf, een echte bouwvrouw! Vanaf de 14de kun je hier al mijn avonturen tijdens stage en daarbuiten lezen. Curacao, beware ... here I come!!! =) Mary

Actief sinds 14 Juni 2009
Verslag gelezen: 120
Totaal aantal bezoekers 13655

Voorgaande reizen:

14 Augustus 2009 - 10 Februari 2010

Mary op Curacao

Landen bezocht: