Het komt dichterbij! - Reisverslag uit Ten Boer, Nederland van Mary Mulder - WaarBenJij.nu Het komt dichterbij! - Reisverslag uit Ten Boer, Nederland van Mary Mulder - WaarBenJij.nu

Het komt dichterbij!

Door: Mary

Blijf op de hoogte en volg Mary

16 Juni 2009 | Nederland, Ten Boer

Hay allemaal,

Mijn avontuur begint op 14 augustus,
dan ga ik voor 6 maanden naar Curacao.
Ik ga daar stage lopen bij aannemersbedrijf, een echte bouwvrouw!

Vanaf de 14de kun je hier al mijn avonturen tijdens stage en daarbuiten lezen.

Curacao, beware ... here I come!!! =)

Mary

  • 10 Augustus 2009 - 13:42

    Marijke:

    hey wicht, sorry dat ik je verjaardag heb gemist, maar ik wens je een hele fijne reis en veel leuke avonturen. Een hele dikke smok en we houden contact

  • 12 Augustus 2009 - 10:02

    Freek:

    Dag Mary,
    Ik wens je een goede reis. Volgens mij heb je een gezellig afscheidsfeestje gehad?

  • 12 Augustus 2009 - 19:06

    Goanne:

    Zie er nu al tegen op dat ik 6 maanden geen knuffels aan je kan geven of ontvangen van je. Maar dat halen we anders daarna wel weer in..... Hoop dat je een goede reis hebt. Ga je heel erg missen maar heb het daar maat erg naar je zin!!!!
    Als je aan komt maar gleijk foto's maken wil niets van je reis missen natuurlijk!!!

    Kus Goanne

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Ten Boer

Mary

Hay allemaal, Mijn avontuur begint op 14 augustus, dan ga ik voor 6 maanden naar Curacao. Ik ga daar stage lopen bij aannemersbedrijf, een echte bouwvrouw! Vanaf de 14de kun je hier al mijn avonturen tijdens stage en daarbuiten lezen. Curacao, beware ... here I come!!! =) Mary

Actief sinds 14 Juni 2009
Verslag gelezen: 145
Totaal aantal bezoekers 13672

Voorgaande reizen:

14 Augustus 2009 - 10 Februari 2010

Mary op Curacao

Landen bezocht: